AENOR – Associació Espanyola de Normalització i Certificació

Inici > Actualitat

Nova norma internacional per a Contact Center

2018-04-13

S'ha presentat la nova norma internacional ISO 18295 durant una jornada organitzada per l'Associació Espanyola de Normalització, UNE i l'Associació Espanyola d'Experts en la Relació (AEERC). Aquest document normatiu ha estat adoptat al catàleg de normes espanyol, com a norma UNE-EN ISO 18295:2018.

L'estàndard especifica els requisits de qualitat per a la prestació de serveis dels Centres de Contacte amb el Client (CCC), tant interns com subcontractats, proporcionant directrius en la seva interacció amb el client. Entre altres avantatges, aquesta norma suposa un pas més cap a la gestió excel·lent dels serveis d'un CCC i permet l'adequada gestió de l'acompliment, incrementant l'eficiència del servei.

La norma substitueix l'UNE-EN 15838:2010. Entre altres millores, l'ISO té més projecció internacional, i està sent ja implantada en diversos països al món, per la qual cosa tindrà una acceptació molt més gran al mercat. A més, la norma ISO estructura de forma més clara la relació entre les tres parts (organització client, CCC i client final).

Així mateix, millora l'experiència i satisfacció del client.


 

Tots els drets reservats: © AENOR, 2016

Compartir enllaç

Informació d'AENOR - Avisos legals - Declaració d'accessibilitatMapa del web